Kérdések, amelyeket érdemes feltenni a CRM kiválasztása előtt

Powered by Pipedrive

A CRM megoldásnak egyszerűsítenie kell a munkavégzést, meg kell felelnie az üzleti igényeidnek, és a lehető legjobb ügyfélélményt kell nyújtania. Hogy találd meg a számodra megfelelő módszert? Íme néhány kérdés, amelyek segítenek kiválasztani a számodra legmegfelelőbb CRM szoftvert:

I. Egyszerűen bővíthető lesz a CRM, ahogy a vállalkozásom növekszik? 🤔

Amikor összehasonlítod a CRM szoftvereket, figyelembe kell venned a skálázhatóságot. Lehet, hogy most kisvállalkozás vagy startup, de egy megbízható CRM-nek elő kell segítenie a növekedést minden méretű vállalkozás számára, a kis és középvállalkozásoktól a nagyvállalatokig. Annak érdekében, hogy ne kelljen egy-két év múlva eszközt váltanod, nézd meg, milyen funkciók érhetők el az összes csomagban, nem csak abban, amely most érdekel. A népszerű CRM funkciók közé tartozik az értékesítés automatizálása, a lead-ek minősítése, az e-mail marketing automatizálás és a különféle kiegészítők választéka.


Tipp: Nézd meg az esettanulmányokat, hogy lásd, hogyan segítették a hozzád hasonló vállalkozások növekedését.

II. Mennyire támogatás igényes? Milyen szintű támogatás érhető el? 🤔

Ha egy szoftverhiba miatt elveszíthetsz egy fontos üzletet, nem engedheted meg magadnak, hogy öt munkanapot várj egy e-mailes válaszra. Olyan eszközt keress, amelynek jó híre van, és élő, azonnali chatet vagy telefonos támogatást kínál.


Tipp: Keress olyan CRM-et, amely 24/7 támogatást és könnyen elérhető ügyfélszolgálatot biztosít, hogy biztosan lefedje az időzónádat és a hétvégi műszakokat is.

III. Mennyire egyszerű használni és betanítani a kollégákat? 🤔

A CRM alternatívákkal, mint például a táblázatokban történő munkavégzéssel összehasonlítva, a legtöbb CRM-hez némi tanulási folyamat szükséges. Olyan egyszerű CRM platformot keress, amely lehetővé teszi, hogy kevesebb idő alatt több feladatot végezz el. A lényeg, hogy találj egy erőteljes és funkciókban gazdag, mégis intuitív rendszert. Az olyan eszközök, amelyek elsőre nagyszerűnek tűnhetnek minden funkcióval, hosszú távon idő- és produktivitásveszteséget okozhatnak, ha hónapokba telik, míg a csapatod megszokja őket.


Tipp: Ha látni szeretnéd, mennyire találják egyszerűnek a felhasználók az adott eszközt, olvass felhasználói véleményeket róla.

IV. Milyen testreszabási lehetőségeket kínál? 🤔

Minden CRM-et érdemes testre szabni, hogy illeszkedjen a vállalkozásod működéséhez. Az egyedi mezők és folyamatok kialakítása, alapvető funkció, de kínál-e a rendszer automatizálási eszközöket az teljes ügyfélciklus hatékony támogatására? Számos megoldás létezik az adatbeviteli folyamatok megkönnyítésére, illetve az új leadek generálására és a napi feladatok automatizálására. Nézd meg a CRM árakat, hogy lásd, mennyit fogsz fizetni a szükséges testreszabásokért a különböző szolgáltatóknál.


Tipp: Nézz körül a CRM marketplace-ben, hogy lásd, milyen más szoftverekkel tudod könnyedén összekapcsolni a rendszered.

V. Milyen riportok készíthetők általa? 🤔

A riportok kulcsfontosságúak az eredmények javításához és a csapat motiválásához. Olyan CRM-et keress, amely képes ügyfélinformációkat kinyerni és jelentéseket generálni manuális bevitel nélkül. Még jobb, ha találsz egy olyan eszközt, amely valós idejű dashboard-ot kínál, hogy egyszerűen nyomon tudd követni a tervek teljesülését. Ha a jelentések látványosak és könnyen elkészíthetők, valószínűleg gyakrabban is fogod őket használni.


Tipp: Határozz meg egy sor alapvető riportot, KPI mutatót, amelyeket nyomon szeretnél követni, majd keresd ezeket a CRM-ben.

Forrás: Pipedrive.com / Blog / CRM Comparison

Itt a teljes cikket angol nyelven megtekintheted és további hasznos információt találsz.

Vissza

CRM rendszerek összehasonlítása

Elolvasom

Most Ön következik!

A Pipedrive lead management szoftver a vezető CRM-ek között az első helyet foglalja el. A SoftwareReviews a rendszereket hitelesített felhasználói vélemények alapján értékeli. Az összehasonlítás során kulcsfontosságú szempontokat vizsgál, mint például a felhasználói élmény, a termékfunkciók, az ügyfél-elégedettség és a szoftver képességei. A szoftver elhelyezkedése a grafikonon jelzi annak relatív rangsorolását és kategóriáját.

A Pipedrive megkapta az összesített első helyezést. Kiemelkedő pontszámokat ért el a használhatóság és a termékfunkciók terén.

Online szoftverbemutató

"Nagyon jó a rendszer, mint értékesítői szoftver elengedhetetlen a sikerhez, mert a legtöbb üzlet az utánkövetés fázisban tud elcsúszni."

Török Dávid

CEO, ingatlanszakértő

TDG Ingatlan Iroda

www.torokdavid.hu

„A rendszer bevezetésével a tervezőasztalról végre a gyakorlatba is átkerültek a korábban modellezett vevőszerző automatizmusaink. Ráadásul már pontosan látjuk, hogy a potenciális ügyfeleink a vásárlói útvonal mely szakaszában járnak éppen, és hogyan terelhetjük tovább őket. Így gyakorlatilag automatizálni tudtuk az ügyfélszerzést és a kosárérték növelését is.


Pongor-Juhász Attila

CEO, bestseller könyvíró és üzleti mentor

Pongor Group

www.pongorkiado.hu

"Nem tudom, hogy tudtunk a Pipedrive előtt dolgozni. Működtünk. Nem is rosszul. Most már viszont látom, hogy nem hatékonyan."


Baranyi Csaba

CEO, Galamb Tailoring

www.galambszabosag.hu

ICT Európa Finance Zrt. 

Pipedrive bevezetés: 2016

2000+ eladott szolgáltatás

300+ új ügyfél (KKV)

"A cég saját vállalatirányítási rendszerének sales modulját váltottuk ki a Pipedrive-val. Szűkös volt a programozói kapacitás, a bővülő cégben pedig sales feladatok voltak bőven, folyamatosan sorban álltak a CRM fejlesztési ötletek. A Pipedrive végigkísérte és lekövette a cég növekedését, így hozzájárult, hogy mára Magyarország negyedik legnagyobb magyar tulajdonú könyvelőirodájává fejlődjünk."

Lovász György, vezérigazgató

ICT Európa Finance Zrt., www.icteuropa.hu

Big Dog Solar

24 felhasználó

40 %-os bevétel növekedés

"A Pipedrive (CRM software) volt a mérföldkő, mert lehetővé tette számunkra, hogy mindent kézben tartsunk a menedzsment szempontjából és nagyobb rálátása legyen a cégvezetésnek az értékesítési munkára, így jobban tervezhetjük a bevételeinket."

Mitch Workman, Digital Marketing Director,
Big Dog Solar, www.bigdogsolar.com

Találkozz a kibővült csapatoddal!

Találkozzunk egy online meeting keretében, hogy megismerjük az elképzelésedet és beszéljünk a lehetőségekről! Elérhetőségeink:

Telefon: +36 30 908 7743

E-mail: hello@salesandworkflow.hu

Címünk: Pipedirve tréning stúdió
1112 Budapest, Budaörsi út 153, Fonte Irodaház I. em.

Foglalj egy online időpontot!