Powered by Pipedrive
A CRM megoldásnak egyszerűsítenie kell a munkavégzést, meg kell felelnie az üzleti igényeidnek, és a lehető legjobb ügyfélélményt kell nyújtania. Hogy találd meg a számodra megfelelő módszert? Íme néhány kérdés, amelyek segítenek kiválasztani a számodra legmegfelelőbb CRM szoftvert:
Amikor összehasonlítod a CRM szoftvereket, figyelembe kell venned a skálázhatóságot. Lehet, hogy most kisvállalkozás vagy startup, de egy megbízható CRM-nek elő kell segítenie a növekedést minden méretű vállalkozás számára, a kis és középvállalkozásoktól a nagyvállalatokig. Annak érdekében, hogy ne kelljen egy-két év múlva eszközt váltanod, nézd meg, milyen funkciók érhetők el az összes csomagban, nem csak abban, amely most érdekel. A népszerű CRM funkciók közé tartozik az értékesítés automatizálása, a lead-ek minősítése, az e-mail marketing automatizálás és a különféle kiegészítők választéka.
Tipp: Nézd meg az esettanulmányokat, hogy lásd, hogyan segítették a hozzád hasonló vállalkozások növekedését.
Ha egy szoftverhiba miatt elveszíthetsz egy fontos üzletet, nem engedheted meg magadnak, hogy öt munkanapot várj egy e-mailes válaszra. Olyan eszközt keress, amelynek jó híre van, és élő, azonnali chatet vagy telefonos támogatást kínál.
Tipp: Keress olyan CRM-et, amely 24/7 támogatást és könnyen elérhető ügyfélszolgálatot biztosít, hogy biztosan lefedje az időzónádat és a hétvégi műszakokat is.
A CRM alternatívákkal, mint például a táblázatokban történő munkavégzéssel összehasonlítva, a legtöbb CRM-hez némi tanulási folyamat szükséges. Olyan egyszerű CRM platformot keress, amely lehetővé teszi, hogy kevesebb idő alatt több feladatot végezz el. A lényeg, hogy találj egy erőteljes és funkciókban gazdag, mégis intuitív rendszert. Az olyan eszközök, amelyek elsőre nagyszerűnek tűnhetnek minden funkcióval, hosszú távon idő- és produktivitásveszteséget okozhatnak, ha hónapokba telik, míg a csapatod megszokja őket.
Tipp: Ha látni szeretnéd, mennyire találják egyszerűnek a felhasználók az adott eszközt, olvass felhasználói véleményeket róla.
Minden CRM-et érdemes testre szabni, hogy illeszkedjen a vállalkozásod működéséhez. Az egyedi mezők és folyamatok kialakítása, alapvető funkció, de kínál-e a rendszer automatizálási eszközöket az teljes ügyfélciklus hatékony támogatására? Számos megoldás létezik az adatbeviteli folyamatok megkönnyítésére, illetve az új leadek generálására és a napi feladatok automatizálására. Nézd meg a CRM árakat, hogy lásd, mennyit fogsz fizetni a szükséges testreszabásokért a különböző szolgáltatóknál.
Tipp: Nézz körül a CRM marketplace-ben, hogy lásd, milyen más szoftverekkel tudod könnyedén összekapcsolni a rendszered.
A riportok kulcsfontosságúak az eredmények javításához és a csapat motiválásához. Olyan CRM-et keress, amely képes ügyfélinformációkat kinyerni és jelentéseket generálni manuális bevitel nélkül. Még jobb, ha találsz egy olyan eszközt, amely valós idejű dashboard-ot kínál, hogy egyszerűen nyomon tudd követni a tervek teljesülését. Ha a jelentések látványosak és könnyen elkészíthetők, valószínűleg gyakrabban is fogod őket használni.
Tipp: Határozz meg egy sor alapvető riportot, KPI mutatót, amelyeket nyomon szeretnél követni, majd keresd ezeket a CRM-ben.
Forrás: Pipedrive.com / Blog / CRM Comparison
Itt a teljes cikket angol nyelven megtekintheted és további hasznos információt találsz.
A Pipedrive lead management szoftver a vezető CRM-ek között az első helyet foglalja el. A SoftwareReviews a rendszereket hitelesített felhasználói vélemények alapján értékeli. Az összehasonlítás során kulcsfontosságú szempontokat vizsgál, mint például a felhasználói élmény, a termékfunkciók, az ügyfél-elégedettség és a szoftver képességei. A szoftver elhelyezkedése a grafikonon jelzi annak relatív rangsorolását és kategóriáját.
A Pipedrive megkapta az összesített első helyezést. Kiemelkedő pontszámokat ért el a használhatóság és a termékfunkciók terén.
„Akármit csinálsz, jön a kérdés, hogy oké, de mi a következő lépés? Mert mindig van következő lépés. Ha meglévő partner, ha új ügyfél, akkor is. ’Kedves András, szeretném a szolgáltatást, hívjon vissza tavasszal’ – mondja, akkor hívjuk is vissza tavasszal, mert akkor már talán csak azt mondja, hogy ’jó, kérek még egy hetet’. És a Pipedrive szólni fog tavasszal, hogy hívni kell, nem marad ott a jegyzeteim vagy a leveleim között.”
Érdekel az értékesítés? Akkor olvasd el a Forbes-ban megjelent cikkünket, és közben minket is egy kicsit jobban megismerhetsz.
"Nagyon jó a rendszer, mint értékesítői szoftver elengedhetetlen a sikerhez, mert a legtöbb üzlet az utánkövetés fázisban tud elcsúszni."
Török Dávid
CEO, ingatlanszakértő
TDG Ingatlan Iroda
www.torokdavid.hu
„A rendszer bevezetésével a tervezőasztalról végre a gyakorlatba is átkerültek a korábban modellezett vevőszerző automatizmusaink. Ráadásul már pontosan látjuk, hogy a potenciális ügyfeleink a vásárlói útvonal mely szakaszában járnak éppen, és hogyan terelhetjük tovább őket. Így gyakorlatilag automatizálni tudtuk az ügyfélszerzést és a kosárérték növelését is.”
Pongor-Juhász Attila
CEO, bestseller könyvíró és üzleti mentor
Pongor Group
www.pongorkiado.hu
"Nem tudom, hogy tudtunk a Pipedrive előtt dolgozni. Működtünk. Nem is rosszul. Most már viszont látom, hogy nem hatékonyan."
Baranyi Csaba
CEO, Galamb Tailoring
www.galambszabosag.hu
"A cég saját vállalatirányítási rendszerének sales modulját váltottuk ki a Pipedrive-val. Szűkös volt a programozói kapacitás, a bővülő cégben pedig sales feladatok voltak bőven, folyamatosan sorban álltak a CRM fejlesztési ötletek. A Pipedrive végigkísérte és lekövette a cég növekedését, így hozzájárult, hogy mára Magyarország negyedik legnagyobb magyar tulajdonú könyvelőirodájává fejlődjünk."
Lovász György, vezérigazgató
ICT Európa Finance Zrt., www.icteuropa.hu
"A Pipedrive (CRM software) volt a mérföldkő, mert lehetővé tette számunkra, hogy mindent kézben tartsunk a menedzsment szempontjából és nagyobb rálátása legyen a cégvezetésnek az értékesítési munkára, így jobban tervezhetjük a bevételeinket."
Mitch Workman, Digital Marketing Director,
Big Dog Solar, www.bigdogsolar.com
Találkozzunk egy online meeting keretében, hogy megismerjük az elképzelésedet és beszéljünk a lehetőségekről! Elérhetőségeink:
Telefon: +36 30 908 7743
E-mail: hello@salesandworkflow.hu
Címünk: Pipedirve tréning stúdió
1112 Budapest, Budaörsi út 153, Fonte Irodaház I. em.
© 2022 All Rights Reserved - Sales and WorkFlow Tanácsadó Kft.
Kapcsolatfelvétel: hello@salesandworkflow.hu
Adatvédelmi tájékoztató