4 érv, amiért után kell követned a kiküldött ajánlatokat!

Csősz András

July 31, 2024

Sokan csupán az ajánlatok összeállítására, kiküldésére összpontosítanak és nem marad energiájuk (vagy csak elfelejtik azt a lépést), hogy utánkövessék, follow-up-olják ezeket.

Miért kell energiát fektetni a follow-up-ba?

1️⃣ Növeli a kötési esélyeidet: Ez az első lépés ahhoz, hogy egy potenciális ügyfélből a te vásárlód legyen. Az ügyfelek sokszor elfelejtik vagy halogatják a döntést. Az utánkövető hívás és/vagy e-mail segíthet emlékeztetni őket, és egy jó eszköz az időközben felmerült kérdések tisztázására is.

2️⃣ Bizalmat épít: Mindennek az az üzenete, hogy komolyan veszed az ügyfelet. Ezáltal növelheted az ügyfél bizalmát a céged iránt.

3️⃣ Versenyelőnyt jelent: Amikor felhívod az ügyfeled egy kiküldött ajánlat után, kiemelkedsz a versenytársak közül. Sokszor nem teszik meg ezt a lépést a versenytársak, így a proaktív hozzáállásoddal kiemelkedhetsz közülük, és a kötési esélyeidet is jelentősen növeled.

4️⃣ Visszajelzést kapsz: A follow-up-ok során visszajelzést kapsz az ajánlatoddal kapcsolatban. Ez segít finomhangolni azt, hogy még jobban illeszkedjen az ügyfél igényeihez.

Ne hagyd figyelmen kívül az utánkövetés jelentőségét! Egy apró lépés, ami hatalmas különbséget jelenthet a konkurenciához képest. 

Hogyan leszel az utánkövetés mestere a Pipedrive sales CRM használatával?

Egyrészt automatizált ügyfélkapcsolatokkal, utánkövető e-mail-ekkel. Egy deal érték felett azonban elengedhetetlen a személyes telefonhívás, visszakövetés. Ne megszokás alapon dolgozz, hanem tudatosan, amit a Pipedrive forradalmi feladatkezelője biztosít! Szükséged van feladatkezelőre? Igen, és ezt a feladatkezelőt szeretni fogod. 💚 Ráadásul a Pipedrive mesterséges intelligenciája segít megtalálni a fókuszt és támogat a mindennapi munkában.

Amennyiben szeretnél szintet lépni a follow-up-ok tekintetében, vedd fel velünk a kapcsolatot és egy ingyenes online meetingen megmutatom, hogyan lehetsz az utánkövetések mestere.

<All Posts